20110410

Posted: április 10, 2011 in KB Training

GN

Brettzel

Rotary Mobility korrekciók

hasedzés GN módra

Deadlift
80 kg 10
80 kg 1 arm 5,5 l,r
60 kg single leg 5,5 l,r

MP
40 kg 3,3 l,r
40 kg 2,2 l,r
40 kg 1,1 l,r
44 kg 1,1 l,r
60 kg 1 r, 44 kg 1 l

Bent press 44 kg 1,1 l,r

Eddig nagyon elégedett voltam a mai teljesítményemmel, pedig elég későn kezdtem meg a gyakorlást. Ezt megelőzte 2!!! óra nagytakarítás. A pénteki GN-t még mindig érzem, de nem tartott vissza abban, hogy bemelegítésre használjam. 5 perc után már gyöngyözött a homlokom :). Az edzés alatt gondolkodtam, hogy mitől megy ma ilyen jól, amikor rájöttem, hogy Prof. Alvaro említette, hogy jobb lesz az edzés ezentúl. Ezt tegnap még nem hittem el, amikor még mozgáskoordinációs problémáim voltak :). 2 dolog történhetett:
1. tökre befolyásolható vagyok 2. tényleg működik. A Brettzel-t és a RM-t megcsináltam, de a GN után nem éreztem a szükségletét! (ne bántson senki, így éreztem)!

És folytattam a tréninget a nemrég beszerzett 7 kg-os medicinlabdám molesztálásával.

Ball slam medicinlabda 7 kg 8×20/10

felütés medicinlabdával (falhoz csapkodása) 7 kg 8×20/10
de úgy döntöttem, hogy a 10 másodperces pihenőkben nem lazsálok, hanem váltott kézzel fojtogattam a labdát, mint egy nagy fejű ellenfelet 🙂

swing 1 arm 24 kg 8×20/10 13-14 ismétlés/ 20 mp

és egy kis arm lock, amit ma találtam

És Nick Diaz is nyert a hétvégén, bár védekezésből megbukott! (szerintem én vagyok az egyik a kevésből, aki szereti ezt az antiszociális srácot-bár Cyborgnak szurkoltam a múlt meccsén)

kakaskodás

a bunyó (ami nem semmi)

Hozzászólás