Ginastica Natural

Posted: április 9, 2011 in Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission

Egy remek esti program zárta a napot pénteken. Péter szervezésében részt vehettünk a -Professor Alvaro Romano előadásával- Ginastica Natural szemináriumon! Könnyed -brazilos = nem túl megerőltető-programra készültem, de szerencse, hogy türcsit vittem magammal, mert nagyot csalódtam. 30 perc után gondolkodtam, hogy ezt benéztem. Mára mindenhol izomlázam van vagy legalábbis kellemes fásultságot érzek :). A mozgás fantasztikus, az előadás elképesztő és a Professor személyisége is lenyűgöző. Volt egy pár technika ami nem sikerült, de fogok dolgozni rajta. Sok kedves ismerőssel (Albert, Juci, Gabi, Eszti, Robi, a teljesség igénye nélkül…. na jó Varga Levi is 🙂 ) is találkoztam és volt akinek sikerült újra bemutatkoznom …. a vale tudo nem veszélytelen sport :).

GN vs Minotauro

Hozzászólások
  1. […] volt, egy próbát mindenképp megér, meg az ember merjen belevágni új dolgokba néha-néha. Bazsikához hasonlóan én is vmi laza kis leülős, próbálgatós, magyarázós dologra számítottam, esetleg némi […]

  2. Orbison szerint:

    Szia Balázs!

    Régen írtam már, de azért igyekszem nyomon követni mi történik veled!
    Jó lehetett ez a szeminárium kár, hogy ki kellett hagynom! Talán legközelebb…
    Látom az edzésben is haladsz, nem gyengén!

    Üdv:

    H.Zoli

Hozzászólás