2009.01.10.

Posted: január 10, 2009 in KB Training

swing 60 kg 4 x 25 reps

squat 48 kg 5 x 3 reps

COC 250 lbs 5,5 reps l,r

5 sets x hercules neck harness 40 kg 5 reps / pull up 1 reps

1 kör pihenő nélkül:

1 min clean 24 kg
1 min snatch 24 kg
1 min jerk 24 kg
1 min swing 24 kg
1 min military press 24 kg

plate curl 15 kg 3,3 reps l,r

A mai nap az összes pull up-nál állal hozzáértem a rúdhoz és elég könnyen ment 🙂 .

Visszatértem az alapokhoz: minden edzésnap lesz valamilyen ballisztikus gyakorlat, mert nagyon elmentem az 1-5 ismétléses tartományban és elkezdett pár dolog nem tetszeni. (snatch visszaesett etc)
Ezért minden edzés elején vagy végén nem fogom sajnálni azt az 5-15 percet balisztikusra vagy köredzésre. Ehhez Sanyi blogja (http://eszes.blogspot.com/) is jelentősen hozzájárult!

Hozzászólások
  1. Sanyi szerint:

    Hali!
    Köszönöm a dicséretet, én meg az erővel kapcsolatos edzéseidet olvasgatom rendszeresen! De ne csak olvasgassunk, edzzünk! (Az a 3 pakli magyar kártya tiszteletet érdemel: ez az éves célom…)
    Szabó Sándor

  2. bazsika szerint:

    Szia Sanyi,

    ha ez a célod, akkor meglesz !!! 🙂 . És én is köszönöm a kedves szavakat 🙂 .

Hozzászólás