TRX beszámoló (long cucc)

Posted: február 11, 2010 in TRX

Eljött egy nagy és kipróbálhattam a 2009. év nagy technikai vívmányát 🙂 Mazsoláztam a gyakorlatok között, mindegyikből a könyv szerinti 1 percet csináltam (itt volt egy hangyányi ellenérzés,mert a plymetrikus ill teljes feszítettségű gyakorlatokat nálam (kivéve plank) nem szokás időre csinálni!)

Bemelegítés:
JM, ugrálókötél!! (figyuzzál 🙂 már megy 10 is egyben), hólapátolás

1, chest press

A néninél kisebb szögben nyomtam, kicsit különbözik a gyűrűtől,mert rugalmasabb a felfüggesztés miatt (de ez általános)

2. atomic push ups

Imádtam, majd be sz*rtam :), ez nem vicces gyakorlat.

3. back row

Vagyis invertált evezés. Nincs nagy diffi a gyűrűvel szemben, de egy remek gyakorlat gyűrűn is.

4. tricep press

Ez nagyon Állat volt 🙂

5. bicep curl

Ez sem volt rossz

6. single leg squat (pistol)

Én is képes voltam vele teljesen leülni és felállni. Jó cucc.

7. balance lunge

Ez is jó.

8. hamstring curl

Ez egy megdöbbentően kemény cucc.

9. roll out

Ezt viszont állva csináltam, olyan mint az abwheel csak állva.

10. pull up

Nagyban segití a pull up fejlődést, de nem semmi meló volt a lábamat a kengyelbe bújtatni 🙂

11. handstand push

Megpróbáltam, de kb 45-60 % közé jutottam, de ez is egy remek alternatíva, az HS elsajátításának rögös útjain 🙂

Asszem ennyi volt fejből. Egy remek eszköz, ami hordozható és nagyon könnyű még nekem is beállítani és kezelni. Rehabra és megelőzésre is remek vagy ha az ember egy kicsit nem piszkálná a golyókat. A végrehajtás nem hat az újdonság erejével,mert az RKC elvek szerint csak teljes feszítettséggel lehet a gyakorlatokat végezni, ha nem feszítesz, akkor összecsúszol,mint egy bugylibicska. Őszintén, a gyűrűvel a gyakorlatok 99 %-a elvégezhető max a komfort sérűl, de a plusz anyagrugalmasság többet jelent és ismét a hordozhatóság. A gyakorlatokat én ismétlések szerint és nem időre fogom végezni! A felsorolt gyakorlatok a palettának fele-harmada és mindent lehet egykezes variációban is végezni. És valaminek van kettlebelles megfeleője, mint pl snatch,plank! Minden harmadik-negyedik edzésre nem rossz.

Hozzászólások
  1. erdodim szerint:

    A pull up-os készülődésedet el tudom képzelni, vizuális típus vagyok 🙂 Vigyorgok is egyfolytában 🙂

  2. rkchungary szerint:

    Balázs,

    Egyetértek, variációs napokra és utazásra szuper eszköz.

  3. anikó szerint:

    hú!!!!!!!!!!!!! jó!!!!!!!!!!!!! köszi!!!

  4. Pafe szerint:

    Jó a “szerkentyű” csak iszonyatos ára van.
    Lehet rá gyűjtögetni.

  5. efg szerint:

    Naszép, most még jobban érdekel ez a cucc, pedig azt hittem sikerült magam lebeszélni 🙂
    Jó írás volt, köszi!

  6. anikó szerint:

    Hát én éppen ott lógtam 18 percet,mikor senki se látta.

  7. harciuborka szerint:

    Hölgyeim is Uraim !

    Szerintem ez az eszköz a TRX nagyon drága és egy csomag felkötő hevederből ami bevizsgált abból is lehet ilyen eszközt gyártani….

    nagy lufi ez a dolog ráadásul a drága nem tükrözi a minőséget… és én nem érzem bevizsgálva de lehet ,hogy sziklamászó vérem beszél belőlem 🙂

    Bazsi …nagyon szép a blogod… mert már rég nem jártam erre…

Hozzászólás