20120904 HITS

Posted: szeptember 4, 2012 in Hits, KB Training

szokásos bemelegítés

bevezető sorozatok bent over row, dip

bent over row 80 kg 5 / dip 5
bent over row 100 kg 5 / dip 5 bw+6 kg
bent over row 100 kg 5 / dip 5 bw+12 kg
bent over row 100 kg 5 / dip 5 bw+12 kg

kettlebell circuit 24 kg 3 kör
1 arm swing 5
1 arm clean 5
1 arm press 5
1 arm OH lunge 5
kézcsere

3 kör
40 mp ropeworkout
40 mp concept 2
40 mp sledgehammer

Hozzászólások
  1. Sanyi, a kíváncsi fáncsi szerint:

    Hali!

    Mostanság végzel hagyományos fekvenyomást és döntött törzsű evezést. Ezt olimpiai rúddal és otthon? Azaz vettél egy készletet (200kg+rúd) és padot otthonra, vagy eljársz terembe, de akkor meg viszed a @24-et magaddal? (Pl. A mostani edzésedet olvasva)
    Egyszerű kíváncsiságból kérdezem, mert sokáig csak golyós gyakorlatokat végeztél és csak fogadkoztál, hogy el kellene már terembe is menni…

    Bár jobban belegondolva, mivel aztán meg kötél, kalapács és evezőgép is volt műsoron, valszeg otthonra zsúfoltad be a padot és a rudat. Bár már – régebbi képek, videók alapján – így is elég szoros volt ott a hely.

    A kalapácsod hány kg-os? Egy ilyennel én is régóta szemezek már.

    • bazsika szerint:

      Szia,

      nem fért be otthonra :). Elmentem egy edzőterembe hetente 1x (HITS Gym/Radnai Tamás) , ahol kicsit gyakorlom a crossfitet is. Itt remek edzők vannak és rengeteg kínzóeszköz (olimpiai rudak, fekpad, trakktorkerék, etc) és itt élem ki magamat. Természetesen kettlebell is van. Terv a súlyemelés alapgyakorlatainak elsajátítása tanári felügyelettel. Az eszközök nagy része nekem is megvan otthon, de itt a húzodkodó állvány legalább 10 emberes :). A kalapács 8 kg-os (ezt én adományoztam ide).

  2. Sanyi, a tisztánlátó gyerek szerint:

    Értem. Bár most esik le, hogy a címekben ott volt hogy HITS.
    El nem tudtam képzelni, hogy hogyan fér be ennyi felszerelés abba a kis helyiségbe, ahol a videókon edzel.

    Akkor egy 10 kilós kalapács nekem is bőven elég lesz. Tekintve, hogy a mostani vasnyelű nagy fejszém (amit favágáshoz használok) olyan 6-7 kg.

Vélemény, hozzászólás?

