20120705 felmérés

Posted: július 5, 2012 in Hits

Ma reggel MMA jellegű felmérést végeztem.

10 másodperces fekvőtámasz teszt (mell a földön) 14
Folyamatos fekvőtámasz teszt (mell a földön) 28
Lélegzetvisszatartás 42 másodperc
2 perc felülés (kéz a vállon keresztben -könyök érinti a térdet) 38
3 folyamatos mély ugrás távolság 612 cm
pull up minden ismétlés lógásból,áll a rúd felett 5
guggolás 5 ismétlésig (5 sorozat felvezetéssel) 100 kg
fekvenyomás 3 ismétlésig (5 sorozat felvezetéssel) 120 kg
2250 méter futás (a tűző napon) 16:50 (nem vagyok egy futóalkat)

majd egy rövid mozgás:
3 kör 1 perc pihenővel
fekvenyomás 10 ismétlés (100,90,80 kg)
pull up semleges fogással 10 ismétlés

Hozzászólások
  1. Zsolti szerint:

    Szia Bazsika,

    ezt a folyamatos fekvőtámasz tesztet nem értem. Fél perces? Az 5-ös chin upot sem. Főleg, hogy utána 3×10-et csinálsz semleges fogással (ami a legtöbb embernél nehezebb a chin upnál).

    Annak ellenére, hogy nem értem, nagyon tetszik! Jó, ha az ember időről-időre tudja, hogy hol áll! Ez a teszt azt jelenti, hogy elkezdtél MMA-zni is? 🙂

    Üdv,

    – Zsolti

  2. bazsika szerint:

    Szia Zsolti,

    a folyamatos fekvőtámasz teszt feladásig ment. Minden ismétlésnél érinteni kellett a földet mellel és a teljes lockout volt a vége. Nem a pumpáló PU, abból teljes kinyúlással is megy vagy 70.

    5ös chin up nem is volt 😀 :D. Pull up volt. Itt is teljesen tactical volt, merev felsőtest, áll a rúd felett és teljes kinyúlásig leeresztve, majd újra. ( a fogásom rossz állapotban van hetek óta, alig bírtam tartani magam, megsérültem edzésen)

    A semleges pull up már egy WOD volt, az előtte lévő gyakorlatok pedig felmérés.

    A felmérő nem rossz. Azért ezt választottam,mert ez áll hozzám a legközelebb sportspecifikusan terhelés szempontjából ( boksz 15 év kisebb-nagyobb kihagyásokkal, BJJ 3 év, mert 2 évig nem voltam, MMA 2 éve). Most a fő vonal a BJJ és MMA.

    Szia,

    B.

Vélemény, hozzászólás?

