20120626

Posted: június 26, 2012 in Gym Jones

Nem vesztem el, csak egyszerűen nem volt kedvem bloggolni. Minden nap edzettem a szokásos GYM JONES / Kettlebell / bunyó felállásban. Tegnap este visszacsempésztem a bjj-t az életembe, amit heti 2x újra el fogok követni (fél éve nem voltam és erővel tudtam kompenzálni a technikát…nem is volt rossz 🙂 ). A jövőben szeretnék jobban elmélyülni a súlyemelő gyakorlatokban is (DL, guggolás, C&J) illetve a robbanékony gyakorlatokra fogok továbbra is rámenni. Sokkal ritkábban fogok írni,csak ha érdemes valamit.

Ami ma volt:

pull up 1,2,3,4,5

minden 2 percben 5 DL 80 kg + 30 mp Airdyne (10 percig vagyis 5 kör)

4 perc szünet

minden 2 percben 5 DL 80 kg + 30 mp Airdyne (10 percig vagyis 5 kör)

Plank 3 x 1 perc

push ups ujjakon

rúdon lógás 3 x 15 mp

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

