20120430

Posted: április 30, 2012 in Gym Jones, KB Training

SMR

Swiss ball

Brettzel

PM

Hurdle step korrekcók

TGU 24 kg 3,3 l,r

Feladat : 1 óra alatt 100 ismétlés minden gyakorlatból és a maradék időben evezés vagy Airdyne

az eredmény
ball slam 100
swing 24 kg 100
push ups 100
sit ups knee to elbow 100
push press 2×8 kg 100
deadlift 60 kg 100
wall ball 100
box jump 100
headcutter 10
burpee 0

Pár hibát elkövettem:
-53 percnél lekopogtam, mert nem ismertem a helyes sorrendet és a headcuttert a végefelé hagytam ( 24 kg két kézzel 1 clean-1 squat -1 push press)
-a wall ball -ami a 7.sorozat volt- teljesen megölt….többet kell gyakorolnom
-a box jump pedig max 30 cm-es magasság volt, mert éreztem, hogy tré lesz
-tegnap Dobogókőn kirándultunk az erdőben és tök fáradt voltam, elszoktam az ilyen mozgástól, főleg hegynek felfelé 🙂

Végén azért ugráltam levezetésnek 5x a 60 cm most elkészűlt dobozomra.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

