20120212

Posted: február 12, 2012 in KB Training

SMR

Brettzel

PM

Rotary mobility korrekciók

Military press
40 kg 3×5,5 l,r
48 kg 3,3 l,r

Bent press
40 kg 3,3 l,r
48 kg 1,1 l,r

A nyomásoknak nem örültem, de ez volt mára kiírva. Nem is nagyon erőlködtem, elég is volt.

21-15-9
deadlift 80 kg
rope high pull 40/32 kg

Elég jó kis Metcon volt. A deadlift elöször kötéllel történt, majd a 9es sorozatban visszaváltottam puszta kézre. Az állig húzás gyakorlatot 40 kg-al kezdtem és kötéllel, de a végére már átmentem kettlebell high pullba. A tesztüzem alapján ezt fogom erőltetni.

5 kör
swing 32 kg 10
oldalemelés 16 kg 10
wall ball 8 kg 5

zsákolás 3 perc

done

Vélemény, hozzászólás?

