20120206

Posted: február 6, 2012 in KB Training

SMR

Brettzel

Shoulder Mobility korrekciók

Tegnap este nagyon fájt a térdem, ezért ma kihagytam a PM-et :(. Bár lehet, hogy inkább csinálnom kellett volna … de kapóra jött a ma reggeli tesztoszteron cikk amiből sikerült némi inspirációt merítenem.

a terv az alábbi:
25 chin up
50 floor press 2×40 kg
50 rope curl 40 kg

Leghamarabb a floor press esett ki, amiből számolási hiba miatt 53 ismétlés lett. Az egész mutatvány 14 percig!!!!!! tartott :). Ez egy jónak tűnő alternatíva az időhiányos időszakban.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s