20120124

Posted: január 24, 2012 in KB Training

Ma eléggé fájt a csuklóm, a tegnapi pihenőnap után, a franc tudja mi történt vele :(. Ezért ma nem terveztem golyós gyakorlatot!

SMR

Brettzel

PM csuklókímélő üzemmódban, lassú gyakorlás

5 kör
chin up 3 / teniszlabda 1 perc

5 kör
ring dip 3 / teniszlabda 1 perc

jump rope 300 (kb 50es részletekben, amikor megakad a lábamban)

a teniszlabda tréninget átalakítottam és az eddigeket megerősítette ma Ross, hogy nem egy rossz dolog

és még Kostya Tszyu is

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s