20120122

Posted: január 22, 2012 in KB Training

SMR

Brettzel

PM
cca 25 perc volt. Többször próbáltam egy 6 perc körüli videot rögzíteni, de természetesen ez ilyenkor sosem működik :(. Viszont rettenetesen bemelegedtem a gyakorlás alatt :), az FMS ki is maradt, mert ilyenkor már minek ….? 🙂

5 kör
pull up 3 / zsákolás 1 perc

5 kör
Floor press 2×40 kg 10 / 1 perc reflexlabda

3 kör
ring dip 3 / 1 arm dumbbell curl 25 kg 5,5

4 kör
snatch 2×24 kg 5 / ring leg raise 5 + L sit

Elég jó volt! A végén a snatchet könnyűnek éreztem át is váltottam 2×32 kg-ra de megijedtem és nem válaltam. Egy kicsit több gyakorlás majd segít! A ring lábemelés csak úgy jött és nagyon meg is tetszett a gyakorlat, fogom csinálni gyakran!

Hozzászólások
  1. Dr. Varga L. szerint:

    A Hervisben lehet kapni műanyag kettlebellt. 16 kg 8900 Ft. 16 kg az 16 kg műanyagban is! Ennek is leáldozott.

  2. bazsika szerint:

    Remek ötlet!! Hatalmas profit és remélem újrahasznosított műanyagból :). Laci,ezzel nem tudunk mit kezdeni, mi autentikus vasat használunk 🙂 🙂

Vélemény, hozzászólás?

