20111227

Posted: december 28, 2011 in KB Training

SMR

PM

Brettzel

Shoulder Mobility korrekciók

1 arm Floor press / 1 perc reflexlabda
48 kg 3 x 5,5
60 kg 3,3
60 kg 5,5

windmills 32 kg 5,5

push ups / 1 perc teniszlabda
1 arm push ups 1,2,3 r 3×1 l
ring push up 2×10

snatch 32 kg 5×10

Nem is volt rossz! 100000 éve nem csináltam snatchet és elég dinamikus volt. Sejtettem, hogy valami van a levegőben, mert tudtam csinálni bal kézzel is egykezes fekvőtámaszokat (tadammm), de a 32 kg snatch 10 ismétlés a bal oldalon sem volt probléma 🙂

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s