20111102

Posted: november 2, 2011 in KB Training

Ma reggel bunyós edzés lett volna és annak rendje és módja szerint összetettem a a bunyós hacukát és elindultam. De útközben jött a hír, hogy vis maior okok miatt ma nem leszek elverve, ezért visszafordultam az utca végéről és a kis edzőtermemben találtam magam.

Először Fight Gone Bad-en gondolkodtam, de a gyakorlat ördögi kiötlője (B.J. Penn) most hétvégén kapott embertelen ruhát Nick Diaztól, ezért rossz ómennek tartottam a dolgot.

tehát:

chin up 1 perc
zsákolás 1 perc
chin up 1 perc
zsákolás 1 perc
chin up 1 perc

1 perc pihi

ring push ups 1 perc
zsákolás 1 perc
ring push ups 1 perc
zsákolás 1 perc
ring push ups 1 perc

1 perc pihi

wall ball 8 kg 1 perc
zsákolás 1 perc
wall ball 8 kg 1 perc
zsákolás 1 perc
wall ball 8 kg 1 perc

HSPU kézenállás gyakorlások

Vélemény, hozzászólás?

