20111012

Posted: október 12, 2011 in KB Training

SMR

Brettzel

GN

In line lunge korrekciók

5 kör
MP 48 kg 1,1 l,r / hanging leg raise 5

push ups 100

60 kg 1 MP-1 SP- 1 BP (ha elfogadható, akkor egy 2 éves történetre kerül pont)

Reklámok
Hozzászólások
  1. efg szerint:

    Ez azér már durva dolog ám Bazsi… Gratulálok! 🙂

    De… ha szőrös szívvel nézem, azért az MP-nél felemelkedik az a sarok… de majd nálam hozzáértőbbek megmondják a tutit, én mindenesetre örülnék, ha nekem 48al így menne…

  2. bazsika szerint:

    Mi tagadás tényleg megemelkedett, bár ma ezt a gyakorlatot -a felvételt megelőzően -már megcsináltam.

  3. Nagy Laci RKC szerint:

    Gratulálok itt is!
    Azon gondolkoztam,hogy a @40-essel bepróbálom,bár side press-t még sosem csináltam.

  4. Anti szerint:

    Bazsi erős! Anti meg gratulál! 🙂

  5. Ricsi szerint:

    Gratula, ez nagyon kemény!

Vélemény, hozzászólás?

