20110731

Posted: július 31, 2011 in KB Training

Ma egy kicsit nehezebben indult a nap a hajnali Strikeforce gála miatt, ahol sajnos már meg sem lepődtem Fedor The Last Emperor újabb vereségén :(. Ez a vereség nem Fedor hibája volt, hanem a birkózó zseni Hendo iszonyat komoly dolgokat művelt az utóbbi időben ( 15 év 🙂 ). Fedor jó formában volt,de a harmadik meccs és vereség zsinórban, ahol a ground and pound technikája csődöt mond. Fedor a Király, de ez már nem az a világ , ahol a leütött pali csak fekszik…..hanem vissza is támad. Bocs mindenkitől az eszmefuttatásomért, de kijött egy szuszra.

SMR

Tspu korrekciók

Brettzel

Ring push ups 5×5

Snatch 40 kg 5×3,3 l,r

Viking push press 40 kg 2×15,15 l,r

Farmer walk 2×40 kg 1 perc

Hozzászólások
  1. Bajzáth RKC szerint:

    Nekem az a véleményem, hogy az ellenfelét kellett volna meginteni mivel a földön fekvő Fedor fejét hátulról ütötte. Amikor épp fordult meg Fedor akkor lett leállítva a meccs.

  2. Bajzáth RKC szerint:

    Igen ketrecben nincs ilyen ? Noh most “jólságosan” elárultam magam mennyi ketrecharcot nézek. 🙂

    • bazsika szerint:

      Hivatalosan tiltott dolog, de a harc hevében még a legjobbak is odavágnak tarkóra. Lehet, hogy még intést sem nagyon láttam :). Én sokkal jobban szeretem,mint bármilyen más küzdősportot, mert alapvetően semmilyen alattomos dolog nincs a mérkőzéseken és annyira összetett technikailag egy küzdelem, hogy sohasem alszom el, amikor nézem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

