20110702

Posted: július 2, 2011 in KB Training

smr

GN

Brettzel

Shoulder mobility korrekciók

” nehéz hét”

TGU / 1 perc reflexlabda
40 kg 2×1,1 l,r
44 kg 2×1,1 l,r
48 kg 1 r

Windmills 48 kg 1,1 l,r / 1 perc reflexlabda

5 kör
Push ups +10 kg powervest 10 / teniszlabda ütögetés

5 kör
Swing 80 kg 5 / teniszlabda ütögetés

Szeretem az aktív pihenőt a sorozatok között. Tegnap Zolt megmutatta a teniszlabdás gyorsaság és reflex fejlesztő gyakorlatát, ami egy szimpla madzagon logó teniszlabda-orrmagasságban. Ezt kell korbemozogni és kisebb ütéssekkel “mozgásban tartani”. A reflexlabda csak a tovabbfejlesztésem volt :).

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s