20110626

Posted: június 26, 2011 in KB Training

SMR

GN

Brettzel

Deep squat korrekciók

” könnyű hét”

21-15-9
clean 2×24 kg
ring push ups

5 kör
swing 1 arm 32 kg 10
lábemelés függeszkedve 5 (csak 90 fokig, minden ismétlés fix állásból, lassú kivitelezéssel )

pörölykalapács próbálkozások (a héten beszereztem egy 8 kg-os példányt + egy autógumit -ezt a mozgást próbálgattam, egyenlőre tetszik 🙂 )

Reklámok
Hozzászólások
  1. pelimarci szerint:

    Hahó.
    faja a blog. Olvastam, hogy használsz powervest mellényt, én is gondolkozom rajta erősen.
    Szerinted hasznos meg nagyon megéri?

    • bazsika szerint:

      köszönöm :). A powervest mellény nagyon jó, ha erősebb vagy, mint a testsúlyodhoz kellene :). Más szóval, én nagyon szeretem a saját testsúlyos -és ellenállásos edzéseket,- ez egy igazán remek eszköz!

  2. pelimarci szerint:

    Köszönöm a választ. Annyit még szeretnék meg tudni, hogy van értelme felvenni mondjuk swingeléshez?

    • bazsika szerint:

      Én nem tenném! Próbáld ki először szerintem saját testsúlyos gyakorlatok nehezítéséhez (push ups, guggolás, pull up, chin up etc). De ki lehet próbálni, ha a mozgástartományt nem szűkíti le illetve nem akadályozza, de szerintem nem ez az elsődleges cél

Vélemény, hozzászólás?

