20110618

Posted: június 18, 2011 in KB Training

smr

Brettzel

5 kör
Bridge
Atomic push ups trx 10

Végre tudtam csinálni a földről is a hídat -eddig csak emelve tudtam cca 20 cm-ről- ennek igazán örültem. És még nehéz sem volt.

5 kör
Hub lift 1 hand 24 kg 1,1 l,r
Overhead walk 24 kg 1 min

Az utolsó sorozatban 2×24 kg-al sétáltam, kb 42 mp-ig bírtam a fej felett …

3×3 perc ropeworkout 1 perc pihenokkel. A 3 percet alernativ hullámmal kezdtem, majd duplával folytattam és végül a felütés jött. A felütés után meg ami sikerült …:-)

Medicinlabda 8 kg 3 perc felütés-horog gyakorlás falnak dobva

Medicinlabda 8 kg 20 ismetléses földhöz vágás

Vélemény, hozzászólás?

