20110605

Posted: június 5, 2011 in KB Training

(könnyű hét)

SMR

Brettzel

A GN kimaradt, ezt éreztem is a gyakorlás során 😦

TSPU korrekciók

Military press 32 kg 3 x 8,8 l,r

1 arm row 44 kg 3 x 10,10 l,r

pistol 5 x 1,1 l,r

swing 32 kg 5 x 10

Medicinlabda játékok 8 kg
3 kör
wall ball 10
walking lunge OH ball 10

A ginasticat kihagytam időhiány miatt ma és ezt éreztem a swing közben is, mert nagyon enervált voltam és deréktájon sem éreztem jól magam. Ezért inkább le is tettem. A GN-t szoktam gyakorolni a hétfő-pénteki vale tudon is (amiket már nem dokumentálok), ami tatamin sokkal kellemesebb, mint a kőpadlón :). Főleg a gurulásos történetek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

