20110524 USST 241 reps

Posted: május 24, 2011 in KB Training

SMR

GN

Brettzel

Snatch test 24 kg 10 min 241 reps

Tudtam,tudtam,tudtam 😀 .D. Tegnap éreztem a viking push press közben, hogy jó a kondi. Tegnap este elhatároztam,hogy ma nekimegyek és legyőzőm a MUMUST! 4 év alatt sikerült is ….
A részidők: egy kicsit erősen alakult az első 5 perc,mert akkor voltam 141 ismétlésnél. A 200. ismétlés 07:41-nél volt és pihentem is egészig. A végére jött az ismerős jó érzés, majd az egy órán túli izzadás. A leggyorsabb fogyás is feljegyzésre került: 0.7 kg / 10 perc :).

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi gyerek szerint:

    Frankó teljesítmény, ebben a melegben ez kétszer ennyi!

  2. Szunda training szerint:

    Gratulálok, nem semmi ez az ismétlésszám 🙂

    Jól gondolom hogy nem is edzettél különösebben a szakításodra?
    Mit tanácsolsz egy olyan embernek aki készül az RKC instruktorira és szeretne jó eredményt elérni az 5 perces szakítás teszten de nem igazán kedvenc gyakorlata a szakítás? 🙂

    Köszi

    Zoli

    • bazsika szerint:

      Szia Zoli,

      hát ebben a Péter illetve az Erdődi Misi az igazi szakember!

      Tényleg nem edzettem túl sokat rá,de nagyon sokat edzettem crosstraining jelleggel. Az RKC vizsgához való felkészüléshez tudom ajánlani a Péter vagy más instruktorok általi minimum egy felkészítőt, mert ott rengeteg dologgal találkozhatsz (és sok jó tanáccsal).

      Én nem csinálnék nagy gondot belőle a helyedben. Az fontos,hogy ne hajtsd ki magad az elején, legyen beosztva az időd. Én VO2-t erőltetném és hetente 1x tesztelném az 5 percet, de csak kényelmesen. Vigyázz!!! az RKC vizsgán a rossz ismétlés no count!

  3. Leesett állú Anikó RKC szerint:

    HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚAZTAMINDENIT!
    jujdeügyesvagy Bazsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!
    gratulálok!

  4. Nagy Laci RKC szerint:

    Nagyon nagy gratula neked!
    Igazán szép eredmény!
    Ügyes vagy!:-)

  5. Juci RKC szerint:

    Az nagyon szép!!! Gratulálok, Bazsika!

  6. geryman szerint:

    Nagyon kemény! Gratulálok!

  7. Bajzáth RKC szerint:

    Szép! Gratulálok!

  8. efg szerint:

    Durva. És nagyon szép 🙂
    Gratulálok!!

  9. Anti szerint:

    Bazsi! 🙂

    Ez nem kicsit szép! Gratulálok! 🙂

  10. bazsika szerint:

    Anti,Gábor köszönöm 🙂 🙂

  11. erdodim szerint:

    Bazsi!

    Gratulálok nagyon és őszintén. Látod? Kicsit készül az ember és hipp-hopp meg is van 🙂

    Szunda,
    Szerintem ne jó eredményt akarj az RKC-n elérni, hanem csak csináld meg szabályosan a 100 ismétlést, és kész. Motivációnak ajánlom a tavalyi gázálarcos mókámat 🙂

  12. Ricsi szerint:

    Gratula! Király ez a 241 ismétlés!

  13. […] Biztosan a tudatalatti,mert szeretem az ilyen 111-222-333-444 stb. számokat. És nem jött össze a 223, csipogott a gymboss. Azt mondta a Gery hogy tigris vagyok, és ennek a Bazsi az oka! Ha olyan dologra készülök,amit magamtól nem biztos, hogy hipphopp elkövetnék, nekem az a mázlim,hogy egész életemben gondolhatok sokkal erősebb Kollégákra, akár minden nap másra, olyan sokat ismerek  de most itt van a felbujtó,ni! […]

  14. […] Biztosan a tudatalatti,mert szeretem az ilyen 111-222-333-444 stb. számokat. És nem jött össze a 223, csipogott a gymboss. Azt mondta a Gery hogy tigris vagyok, és ennek a Bazsi az oka! Ha olyan dologra készülök,amit magamtól nem biztos, hogy hipphopp elkövetnék, nekem az a mázlim,hogy egész életemben gondolhatok sokkal erősebb Kollégákra, akár minden nap másra, olyan sokat ismerek  de most itt van a felbujtó,ni! […]

  15. bazsika szerint:

    🙂 a Gery is tigris 🙂

Vélemény, hozzászólás?

