20110523

Posted: május 23, 2011 in KB Training

Ma nem volt vale tudo (nekem) :(. Tegnap este fájt mindenem és volt (van is) egy kis hőemelkedés is,ezért le lettem tiltva :). Ezért csak finoman mozogtam egy kicsit és próbálgattam a tegnapi Radnai Tamás által megtartott szemináriumon hallott dolgokat. A szeminárium a kiírt 2 óra ahelyett több mint 3,5 órás volt (ez csak nekünk jó 🙂 ) tömör és érdekes volt.

SMR (a lágyszövet kezelés kiemelt fontosságú az edzést megelőzően-ezt is tegnap tanultam, én esténként csináltam, de most változtatok)

GN

Brettzel

Rotary Moblity korrekciók (az FMS is kiemelt fontosságú)

5 kör
pull up 2
jump rope 30 (mint aktív pihenési szakasz az 1 perc bámészkodás, beszélgetés helyett …)

Viking push press 8×20/10 24 kg
nagyon jó erőben és gyorsaságban voltam a 20 másodpercek alatt 17-18 ismétléssel mentem! Rég csináltam, nagyon meg vagyok lepődve!!!

Farmer walk 2×24 kg 3 perc séta- 1 lerakással

Alapvetően sokat -egyenlőre-nem változtattam. Ami első körben új volt az SMR használata a warm up a movement preparation szakaszban (mennyivel helyesebb kifejezés!!!)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

