20110511

Posted: május 11, 2011 in KB Training

GN

10 kör
push up 10 (korláton)
ring row 5
ring dips 1

jump rope 3 perc

Ma nem volt kedvem edzeni, mert bunyóra voltam állva fejben. De ez meghiúsult, én pedig nem vagyok a nagyon könnyen variáló típus. Ezért a tegnap beszerzett kütyüket raktam össze és próbálgattam. AZ egyik kütyü a mini korlát volt, ami jó felvőtámaszra, ülő tartásra + talán majd egyszer HSPU-ra. A másik a kötélfonatos gyűrű,amivel szintén megkezdtem a gyakorlásokat (egyenlőre ebben a ring dipsben elég gyengusz vagyok, innen csak fölfelé vezet az út…bezzeg a tolódzkodón megy a gyakorlás 😦 ) .

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

