20110417

Posted: április 17, 2011 in KB Training

GN egy pici

Brettzel

In line lunge korrekciók

TGU 1,1 ismétlés 32,36,40,44 kg l,r

2×32 kg 2 kezes fej feletti gyakorlasok 5 ismétlés minden gyakorlatból
C&J, jerk, Thruster, push press és viking push press
2 dolgon lepődtem meg : 1. A viking push press milyen könnyű volt 2. Ez a crossfit Thruster mennyire durva ( vagy a súly volt nagy vagy én kevés )

Snatch Vo2 jelleggel 10x 15/15 7 ismétlés
Csak öregesen. Nem csináltam egy éve, nem akartam nagyon beleugrani, de elég jó volt, tetszett, pattant. 🙂

Ropeworkout 10×15/15
Felváltva volt alternatív és dupla hullám. Meghajtottam magam, mert éreztem, hogy nem fog sokáig menni,mert elfáradtam a mai napra. A kegyelemdöfésre tökéletes volt, örülök, hogy megtaláltam a sufniban :).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

