20110302

Posted: március 2, 2011 in KB Training

Jm

Brettzel

Tspu korrekciók

plank 1 perc

TGU 24 kg 1,1 l,r

Bent press
40 kg r / 24 kg l
48 kg r / 24 kg l
48 kg r / 24 kg l

Snatch 16 kg 100 ismétlés

Farmer walk 2×24 kg 3 perc

A TGU sajnos felsült :(. A bal oldalon azért nem tudtam csinálni a magas hidat, mert a bal vállamba még erősen belenyilallt a fájdalom, a jobb oldalon pedig nem tudtam szabályosan letenyerelni. Nam baj, akkor még pihentetjük a TGU-t. A Bp-t ezért nem is erőltettem a bal kézzel jobban, érdekes itt nem tapasztaltam fájdalmat, igaz pici volt a súly. A snatchet 16 kg-al csináltam-,mert féltem a fej feletti mozgástól bal oldalon- és még a lock out-nál sem volt probléma, tehát mehetek feljebb :).

Vélemény, hozzászólás?

