20110219

Posted: február 19, 2011 in KB Training

Joint mobility

Shoulder mobility korrekciók

Labemeles függeszkedve 3×8

Pull up 2,1,2,1,2 / 1 arm row 48 kg 5×5,5 l,r

Swing 40 kg 5×10

Sajna az egykezes kalapács bicepsz a dumbbell egységgel nem ment bal kézzel, még 1 ismétlés sem, ezért jobb kézzel sem csináltam. A török felállást meg sem próbáltam! Annak viszont örülök , hogy a huzódzkodásnál már ment a 2 ismétlés különösebb fájdalom nélkül, nemsokára vissza tudok állni a három ismetlesekre :). Az egykezes evezés pedig nem okozott nagy törést az életemben, mehettem volna végig a 60-al,de még nem volt bátorságom.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s