20110215 pihenő

Posted: február 15, 2011 in KB Training

Sajnos nem túl jól alakulnak a dolgaim. A pénteki vale tudo edzésen történhetett valami, mert 4 órával később a jobb bokám eléggé bedagadt. Persze, azonnal kezeltem a helyzetet és jégspray-el jó közelről 😦 lehűtöttem. Ennek a következménye az lett, hogy leégett a bőr és lila lett. Sebaj, gondoltam sportemberek vagyunk vagy mi a szösz és szombaton levezettem 320 km-t, hogy vasárnap egész nap tudjunk snowboardozni! Hiszen a bokám védve van a board cipőben (ez amúgy igaz). De, mivel a bokámat féltettem -és rajtam kívülálló emberi hülyeségek miatt,- az egyetlen igazi esést a liftnél éltem meg, amikor is csuklóra estem az utolsó csúszás előtt és a protektor mentette meg a csuklómat. De persze lecsúsztam.Meg hazavezettem. Tegnap voltam Miltényi Márta néninél, aki megállapította, hogy semmit sem változtam a bjj korszak óta :), és kaptam 72 órát helyrejönni illetve, hogy a vérömleny távozzon a csuklómról. Tehát most egy kis edzésszünetet tartok addig, amíg végre normálisan nem tudom használni a kezemet. Megjegyzem a mozgástól nem tiltott el, tehát események még várhatók … 😀

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

