Egy kép többet ér 1000 szónál :(((

Posted: február 14, 2011 in Motiváció, Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission

https://i0.wp.com/img.mixedmartialarts.com/method=get&s=fedor-big-foot.jpg

Video

Sajnos megvolt a sorozatban második vereség. A kép csalóka, mert az első menetben volt lehetősége Fedornak, de nem sikerült. A második menetben pedig már nem sok köze volt hozzá, már az első másodpercben egy kontra takedownal a földre került, bár Silva submission technikái elég gyérek voltak, a pozíciókat remekül fogta a brazil. Ezt nagyon megtanulta (side, mount, side mount) és a lassú ütéseinek is nagy súlya volt. Számomra nem meglepő módon a péppé vert fejű Fedor a végén még majdnem csinált egy leg lockot, egy olyan ellenféllel szemben, akinek 20 centivel hosszabb lábai vannak! Végül a Fedor sarok és a doki közösen megszüntette a meccset. Egy harmadik menetet végignéztem volna ….

Hozzászólások
  1. Bajzáth RKC szerint:

    Szerintem vissza kellene vonulnia-… Nemrég olvastam Roy Jones Junior ról hogy képtelen visszavonulni. Az utóbbi időben bekapott KO-k megrendítették egézségét, egyensúly zavarai vannak. Vagy például nekem Schumacher visszatérése se tetszett…

    • bazsika szerint:

      Már fontolgatja, de remélem nem teszi meg :). Azért ez az ember még mindig ereje teljében van, csak valaki szólhatna neki, hogy ne menjen be egy nyitott guardba, mint a múltkori meccsen is :(. Vesztesként pedig egy Fedor nem fog visszavonulni.

  2. Pafe szerint:

    Most olvastam az indexen
    „Érzem én is, hogy imádnak az emberek itt, New Yorkban, de nem alakultak jól a dolgok, nem tudtam kézben tartani a meccset, talán itt az ideje, hogy abbahagyjam. Köszönöm Istennek, hogy ilyen fantasztikusan hosszú pályafutással ajándékozott meg, és Isten akarata, hogy így legyen vége” – mondta a vesztes, aki dzsúdóval kezdett, de az MMA-ban teljesedett ki, és ért el páratlan eredményeket.

  3. Fodor Norbert szerint:

    Szerintem még egyáltalán nem jött el az idő a visszavonulásra, még ha a fenti kép ezt mutatja, nekem ez nem tűnt vesztes meccsnek, még ha a kép ezt is mutatná! Sokkal nagyobb ő annál, hogy így vonuljon vissza, mondjuk Silva nagyon nagy darab volt nem gondoltam, hogy ekkora! A harmadik menetre kíváncsi lettem volna még ilyen állapotba is azért Fedor tud meglepetést okozni!

  4. erdodim szerint:

    Szép dolog a sport 🙂

  5. rkchungary szerint:

    Nem ez lenne az első meccs az MMA-ban, ahol valaki így néz ki, a boxban szoktak ennél csúnyábban is kinézni.

    Azt gondolom, hogy a visszavonulás egy reális lehetőség, amit nem a 2 vereség miatt kellene meghozni, hanem azért, mert most már túl régóta van porondon, és megérdemelné a pihenőt.

    Amúgy Fedor a kedvenc, és nem ez volt az első eset, hogy mutánsokkal kellett küzdenie, ez most nem sikerült…

Vélemény, hozzászólás?

