20110130

Posted: január 30, 2011 in KB Training

jm

Brettzel

Atomic push ups 5 / Cc híd 1 lépés 15
Atomic push ups 5 / Cc híd 2 lépés 10
Atomic push ups 5 / Cc híd 3 lépés 5
Atomic push ups 5 / Cc híd 3 lépés 5
Atomic push ups 5 / Cc híd 3 lépés 5
Atomic push ups 5 / Cc fejenállás
Atomic push ups 5 / Cc fejenállás
Atomic push ups 5 / Cc fejenállás
Atomic push ups 5 / Cc fejenállás
Atomic push ups 5 / Cc fejenállás

Nonstop meló
Farmer walk 1 perc 32 kg / block lift 2 kézzel 40 kg 1 / coc2 1,1
Farmer walk 2 perc 32 kg / block lift 2 kézzel 40 kg 2 / coc2 2,2
Farmer walk 3 perc 32 kg / block lift 2 kézzel 40 kg 3 / coc2 3,3

az edzés nagy része a saját testsúlyos gyakorlatok jegyében telj el. A híd és a handstand push ups rávezető gyakorlatokat gyakorolgattam. A hídon még rengeteg meló lesz , mert csak a harmadik lépés működik, a kézálláson még több , de legnagyobb megdöbbenésemre simán ment a fejenállás percekig is és később a varjúállás is. A kézállástól még nagy volt a para.
A végen a levezető fogáserősség gyakorlatok pihenő nélkül ment végig. A block lift nagyon ment , de a coc2-t egyszer sem sikerült tisztességesen osszeklikkolni, itt is több gyakorlás szükségeltetik :(.

Reklámok
Hozzászólások
  1. Sanyi, a figyelő gyerek szerint:

    Bizony, azért régebben nagyobb teret szenteltél a grippereknek, most meg csak hébe-hóba kapod elő. Pedig pont ez az, amit akár napközben is lehet párszor nyomogatni, nem kell hozzá nagy bemelegítés.
    Amúgy meg miért nem a farmerek előtt nyomkodtad, hiszen azért ez maximális erőgyakorlat, ellenben a farmer inkább a kitartás próbája?

  2. bazsika szerint:

    Tökigaz! Az irodában bent van a COC2,5 és a COC3 de az igazat megvallva 2-3 naponta nyomkodom a kisebbet. Legközelebb megcserélem a sorrendet, most is azért tettem a végére, mert nem feltételeztem nagy kihivást………….tévedtem.

  3. MáT szerint:

    Na, már mindenki “fegyencedz”?
    Nekem is idén bejön majd a progiba. Tetszett nagyon a stílus, a tartalom.

    • bazsika szerint:

      Ha belegondolsz, akkor folyamatosan csináljuk pistol, pull up, plank, push ups, handstand push up (pl crossfit kötelező elem) etc. Én olvastam 2 éve angolul, akkor csináltam is a hídat, de most csak újjászületett 🙂 :). Bár inkább a naked warrior …..

  4. MáT szerint:

    Igen, igen. Azért is kommenteltem, mert most sokadik blogon olvasom hirtelen a CC-s megoldásokat 😉

    Én is csináltam majdnem mindegyik gyakorlatot a crossfit miatt, de a könyv révén lettek elképzeléseim a jövővel kapcsolatban. Az egykezes variációk ugyanis nagyon bejövősek, és úgy érzem kitartásom is lenne (lesz!) hozzájuk. Én a híddal nem találkoztam még, de meg akarom tanulni, már látom.

    Tavaly olvastam a naked warriort, most, hogy elolvastam a CC-t, szerintem ismétlésképpen megint elolvasom Pavel könyvét.
    A CC stílusa is nagyon bejön, szerintem nekimegyek egyet angolul is majd.

    Aztán a sok bodyweight miatt meg a végén tornász leszek 😉

Vélemény, hozzászólás?

