20110114

Posted: január 14, 2011 in KB Training

JM

Brettzel

Shoulder Mobility korrekciók

3 kör
30 sec plank / 30 sec rest

pull up 2×1 8 kg , 3×1 12 kg / MP 48 kg 5×1,1 l,r

macebell 18 kg 360 5×10

dumbbell hammer curl 25 kg 5×3,3 l,r

block leverage 5 kg 5,5 l,r

Ma vale tudo lett volna, de este el kellett mennem dolgozni és inkább lemondtam. Fél1-re értem haza, nem éreztem volna jól magam 4 óra alvás után újabb 2 óra edzéshez. Így ma reggel kicsit összekapirgáltam magam és csak gyakorolgattam kis intenzitással. Nem baj jövő héten megpróbálok háromszor menni, csakhogy a számtani átlag meglegyen :).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

