20110111

Posted: január 11, 2011 in KB Training

JM

Brettzel

deep squat korrekciók

3 kör
plank 30 mp / 30 mp pihenő

pull up 1 / DL 80+60 kg 2
pull up 2 / DL 80 kg kötéllel 5
pull up 8 kg / DL 80+60 kg kötéllel 1
pull up 8 kg / DL 80+60 kg kötéllel 1
pull up 12 kg / DL 60+48+48 kg kötéllel 1

nyomások
mp 2×32 kg 5
see saw press 2×32 kg 5,5
mp 2×40 kg 2×1

clubbell 15 kg
swipe 2×5,5 l,r
cast 2×5,5 l,r 2 kézzel

macebell 11 kg alkar forgatás

curl dumbbell 25 kg 5×3,3 l,r

Ma is volt minden, mint a búcsúban. A pull up/ deadlift és a nyomásokban nem volt nagy történet, ami viszont tök érdekes volt az a 30/30 plank. Kifejezetten kemény lett a harmadik 30 másodperc. A nagy clubbellt leporoltam, -“szó szerint” már tiszta kosz volt a sufniban- és legnagyobb megdöbbenésemre simán ment a swipe, miközben amikor ráálltam a clubbellre (kb 2 éve) sose ment a 15 kg-al, sőt még a fellendítéssel is gondom volt. Az alkar illetve a fogáserő javítására nekiálltam a kisebb macebellt forgatni és játszani az erőkarral, eddig pozítiv hatással. A curl ma nem forgattam (gyúrósan), hanem a kalapács bicepsz kivitelezést erőltettem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

