Bad Gastein

Posted: január 3, 2011 in KB Training



Újra szezon……………..végre!!!!!

Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Banyek, de jó nektek!
    Videót!!!

    Nagyon szép helyen vagytok!
    Oszt azon a lejtőn lemész, ami a második képen van a hátad mögött? 😀

    Én tavaly se nagyon tudtam snowboardozni, de idénre szerintem azt a keveset is elfelejtettem 😀
    Úgyhogy irigy-irigy.

    • bazsika szerint:

      És a sí ???? 🙂 én is gondban voltam az első napon, de a második már olyan volt, mint a múlt szezonban a legjobb lemenetel. De azért megyünk 2 hét múlva különedzővel gyakorolni Ausztriába, mert a forgatás élen nem nagyon ment :(. A panoráma amúgy tényleg fasza 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

