20101222

Posted: december 22, 2010 in KB Training

SMR 20 percben

deep squat korrekciók

Brettzel

TGU
32 kg 1,1 l,r
36 kg 1,1 l,r
24 kg 1,1 l,r

Pull up szűken 1,2,3,1,2 / Floor press 2×48 kg 3,3,4,4,5

Nyomások
C&P 40 kg 3,3 l,r
seated press 32 kg 5,5 l,r 40 kg 5,5 l
lunge press 48 kg 2 r, 40 kg 2 l

swing 32 kg 3×20 / pistol 3×1,1 l,r

ground and pound 3 perc

Ma SMR-rel melegitettem a Joint Mobility helyett. A TGU jobb volt mint a múltkor, de a végét inkább helyretettem a 24 kg-al 1,1 ismétléssel, ami oldalanként 1-1 percig tartott. A floor press jól ment, a pull up-ot a normál fogásszélességnél keskenyebben (kicsit a vállnál is szűkebben) csináltam, a chin up-ot helyettesitette! A nyomásoknál elővettem a régieket és próbálgattam őket. A seated press-t mindenféleképpen meg fogom tartani, mert nagyobb feszitettséget értem el, mint álló üzemódban! A végét levezettem még egy kis swingel, majd ellátam a zsák baját elég rendesen, főleg könyökkel kapott csúnyán :)!


Reklámok
Hozzászólások
  1. anikó rkc szerint:

    hát-az egyetlen személy vagy Bazsi, széles e világon, aki kedvet tud nekem csiholni a pressek gyakorlásához,komolyan.
    nem írok szmájlit mert tök komoly.

  2. erdodim szerint:

    Bazsi,
    Nem tennél fel egy zsákkal birkózós filmet is? Mondjuk mikor könyökkel csúnyán ellátod a baját 🙂

Vélemény, hozzászólás?

