20101216

Posted: december 16, 2010 in KB Training

Jm

5 kör
TRX back row 10 ismétlés / push ups 10 ismétlés / swing 32 kg 20 ismétlés

5 kör
Eagle loops pull up 1 ismétlés / push ups 10 ismétlés / swing 32 kg 10 ismétlés / COC2 1,1 l,r

2 tök jó sorozat volt :). A körök között és a 2 sorozat között 1 perc pihenőket tartottam, a gyakorlatok között semmit. A push ups kifejezetten jól ment, 2 db 32 kg-on csináltam váltogatva, egyszer a golyó testére támaszkodtam, másszor a fülére. A swing és az eagle loops is jó volt, de a COC2 semmenyire sem ment, nem csináltam 1000 éve, el is szoktam tőle.

Vélemény, hozzászólás?

