20101214

Posted: december 14, 2010 in KB Training

Jm

Brettzel

In Line Lunge korrekciók

Pull up 1,2,3 / C&J 2×32 kg 3,4,5

Pistol 1,2,3 l,r

Deadlift
80+60 kg killer rope deadlift
80+60 kg 2×1

Swing 48 kg 100 ismétlés

Ennyi fért bele 30 percbe :(. Ma az időgazdálkodás miatt létrákat toltam. A pistol ma kifejezetten jól ment, a pull up sem volt rossz, de a C&J nem volt az igazi, mert elég gyenge volt a felrántás része. Ez nem a súly nagysága miatt volt, hanem rendkívül rosszul álltam bele, gyenge volt a csípőmunka, ezen még melózok. A deadlift a kötéllel elég kemény volt, de simán felhúztam utána mind bal, mind jobb kézzel a 80 kg-ot (a 60 a másikban sem volt probléma 🙂 ). Az elhanyagolt swinget újra kirántottam a cilinderből, kb 6 részletben csináltam meg és közben árnyékoltam. Nekem ez a gyakorlatok királya, mindig megfogadom, hogy rendesen csinálom, nem is értem magam … :(.

Vélemény, hozzászólás?

