20101211

Posted: december 11, 2010 in KB Training

JM

Brettzel

deep squat korrekciók

janda sit ups 2×10

eagle loops pull up 3×1

floor press 60 kg 1,2,3,4,5 l,r

macebell 11 kg
50 / 360 fok
50 / 9/11

rolling thunder deadlift 60 kg 3×1,1 l,r

viking push press 24 kg tabata jelleggel 14 ismétlés/szett

késő délután tudtam edzeni, ami nem az én időpontom! Nem is nagyon éreztem a kedvenc floor press-t sem :(. A macebell örült, hogy kicsit leporoltam. A rolling thunder 60 kg viszont ma semmilyen kihivást nem jelentett ( sőt kicsit uncsi is volt tartani), de megpróbáltam a 80 kg-ot is, de szerintem valaki visszahúzta alulról, mert meg sem mozdult! Ezért átfűztem a killer rope-t a 60 és 80 kg-on és úgy is csináltam deadliftet. A VPP jó volt, de az elején még 2-3 sorozatot terveztem, de rosszul osztottam be az erőmet és a végére belecsúszott egy pár csúnyább ismétlés.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

