20101205

Posted: december 5, 2010 in KB Training

JM

Brettzel

Aslr korrekciók

Tgu / windmills 32 kg 3×1,1 l,r

pull up / abwheel 1,2,1,2,1 / 5×5

C&P 44 kg 3,2,1 l,r

squat 24 kg tabata jelleggel

swing 24 kg tabata jellegel

1 arm dumbbell curl 25 kg 3×3,3 l,r

Szokásos. Egy kicsit beerősitettem abwheel fronton. A tabata jellegű edzéseket egy kicsit leporoltam ma, a guggolást nem számoltam és nem is akartam, a swing 4×14 és 4×12 ismétlés volt (104/4 perc). Nem nagy dolog csak a matek miatt. Az utolsó 2 sorozatban már vissza akartam váltani 14-re, de győzőtt a lustaság. A dumbbell curl-nek jót tett a kihagyás, mert nagyon tisztán ment.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

