20101201

Posted: december 1, 2010 in KB Training

Jm

Brettzel

Hurdle step korrekciók

Hanging leg raise 3×3 reps

Pull up / pistol / farmer walk 2×24 kg
1 1,1 l,r 1 perc
1 2,2 l,r 1 perc
1 3,3 l,r 1 perc
1 4,4 l,r 1 perc
1 5,5 l,r 1 perc

ground and pound 3 perc

Csak átmozgatás volt. Nagyon nincs időm, mostanában el vagyok havazva -télen :). (micsoda szójáték)! A pull up mozgást finomítgattam, a pistol nem ment rosszul, de a 2×24 kg farmer walkot kicsit alábecsültem, de már nem variáltam felfelé. A történetet végül a tegnap beszerzett zsákon fejeztem be -ground and pound 3 perc- a család nagy-nagy örömére :).

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

