20101130

Posted: november 30, 2010 in KB Training

Jm

Brettzel

Deep squat korrekciók

Eagle loops pull up 5 x 1 rep / Renegade row 2 x 24 kg 5 x 3,3 reps

MP
2 x 40 kg 1 rep
2 x 32 kg 5 reps
2 x 32 kg 5 reps

FSQ 2 x 32 kg 3 x 5 reps

Windmills 2 x 32 kg 3,3 reps l,r

Deadlift 1 leg 2 x 32 kg

Már elkezdtem kiváltani a chin up-ot, az ujjakon lógva történő húzodzkodásra. A renegade row még mindig a legkirályabb gyakorlatok egyike, ma is minden egyes ismétlés előtt nyomtam egy fekvőtámaszt, tehát egy sorozat 3,3 evezésből és 6 fekvőtámaszből állt. A military pressnél rájöttem, hogy nagyobb ismétlésszámokkal és alacsonyabb súlyokkal fogok dolgozni, mert nem ment és valószínűleg az idegrendszerem kiürült a télre. Ha már 32 kg-al dolgoztam, akkor folytattam is tehát az FSQ, Windmills, 1 leg DL is dupla golyókkal zajlott.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

