20101129

Posted: november 29, 2010 in KB Training

Sajnos a héten -szabi miatt- nem lesz vale tudo, ezért a héten plusz kettő alkalom lesz a gyakorlásra.

Jm

Brettzel

Rotary mobility korrekciók

Hanging leg raise 3×3 reps

Tgu 32 kg 3,3 reps l,r

Pull up 5×1 rep

Pistol 1,2,3 reps l,r

Swing 1 arm 24 kg 100 reps / egybe

Szokatlan volt hétfő reggel edzeni az utóbbi időben elszoktam tőle, de hát ez van :). A TGU-nál nem is akartam feljebb menni, ez ma könnyű volt és olyan jó folyékonyan ment, hogy nem is akartam belerondítani. A pull up a minőségi mozgásról szólt és próbáltam a chin up által okozott könyöksérüléseimet nyalogatni. Most utoljára jelentem ki, hogy csak kényszer hatására fogok chin up-ot végezni, mert tegnap sikerült komoly károkat okoznom. A swing elég stabíl volt, ment is egybe. Még próbáltam snatchet is, de -jobb a békesség alapon- inkább leraktam, mert nem éreztem a koncentrációt (+könyök).

Reklámok
Hozzászólások
  1. Nagy Laci szerint:

    Nekem is fáj a könyököm a chin up-tól !Mit rontunk el?

    • bazsika szerint:

      Nem hiszem, hogy a technikáról lenne a hibás, Laci. Próbáltam hüvelykujjal és nélküle, szélesebben és szűken, piros polóban …..mivel minden játékszabályt betartok, amit a pull upnál tanultam, csak arra tudok jutni, hogy az anatómiához lehet a legtöbb köze. Egy biztos, hogy nagyobb a kockázat, mint a megtérülés!

  2. Anikó RKC szerint:

    hát ha már piros pólóban is könyökgyilkos,akkor ez elveszett kísérlet……… 😀

  3. Anikó RKC szerint:

    illetve…piros PÖTTYÖSBEN lehet,hogy menne, de olyant Ti nem hordtok 🙂

  4. Anikó RKC szerint:

    fotót vagy szörnyethalok a kíváncsiságtól………….:-D

Vélemény, hozzászólás?

