20101116

Posted: november 16, 2010 in KB Training

JM

Brettzel

Deep squat korrekciók

abwheel 10 reps

chin up 1 rep floor press 2×32 kg 10 reps
chin up 2 reps floor press 2×40 kg 5 reps
chin up 3 reps floor press 2×40 kg 10 reps
chin up 4 reps floor press 2×48 kg 10 reps
chin up 5 reps floor press 2×48 kg 10 reps

1 arm swing 32 kg 5×5,5 reps l,r

Lett volna még HUN snatch is, de kidöglöttem 🙂

a második 10es

Hozzászólások
  1. Sanyi, az érdeklődő szerint:

    Hali!

    Érdekes a kéztartásod: mintha rúddal nyomnál, azaz a tenyerek a lábfej felé néznek és a golyók is a kezdő pozícióban (lent) a bicepszen “landolnak”. Olyan, mintha szűk nyomás lenne rúddal.

    Én másképp szoktam: a tenyerek majdnem szembe néznek egymással, így a golyók végig a levegőben függnek (a testtől távolabb, mint Nálad), másrészt a felkarom kb. 45°-ot zár be a testtel, azaz kissé jobban szétnyílnak, kb. úgy, mint ahogy az erőemelő fekvenyomóknál. (a legnagyobb erőt így lehet szentem beletolni)

    Gondolom ennél a nyomásfajtánál a végrehajtás nincs kőbe vésve, az függ a golyó méretétől és az egyéntől.

    Vagy eddig én sz@rul végeztem?

    • bazsika szerint:

      Szia,

      nem gondolom, hogy kőbe lenne vésve a végrehajtás! Az alapom, hogy láttam egy videot, ahogy Pavel csinálja, ezt másolom egy ideje. Ott is és nekem is a biztonságos végrehajtás szűken a test mellett van. Ezenkivúl sportspecifikusabb nekem a szűk végrehajtás, ha harc közben a földön a hátamon fekszem és egy side mountot tartó krapekot próbálom eltávolitani vagy helyet csinálni. De lehet valamikor kipróbálom a szélesebbet is.

  2. Sanyi, az érdeklődő szerint:

    Ok, értem. Akkó’ toljuk!

Vélemény, hozzászólás?

