A legnagyobb trükk !!!

Posted: november 10, 2010 in KB Training

Hozzászólások
  1. rkchungary szerint:

    Balázs, ezt tegnap én is megnéztem vagy 10x. Ez annyira pofátlan, hogy tisztelni kell érte…:)

  2. Libra szerint:

    És ezt elfogadták szabályosnak? 😀 Mekkora…!

    • bazsika szerint:

      Hivatalosan a center és az írányító mozoghat az offense (támadó) csapatrésznél. A center általában a 2 lába között adja fel a labdát, de most nem 😀 :D. Az írányító pedig úgy lépked előre, mintha egy 5 yardos büntetést mérne ki saját maga…majd futás 😀

  3. MáT szerint:

    kicsit késve, de erre reagálnom kell…
    Basszus, én is vagy megnéztem 10x. Egyszerűen hatalmas. Az én sportom inkább a foci, de a trükköket minden sportban szívesen nézem.
    Ez kb olyan, mint fociban a büntetőt lepasszolni!!!
    Durva!

Vélemény, hozzászólás?

