20101108 VT

Posted: november 8, 2010 in Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission

Ma volt 6 menet árnyék boksz 1 perc pihenőkkel, majd Guillotine fojtás gyakorlás volt szemből, majd az oldása és visszatámadás, után ennek a kontrája, majd ennek az ellenszere :). Kicsit összezavarodtam :). A végén (nekem) 1 menet földharc és a múltkori elbambulásomat kiköszörültem :). Majd 2 óra alatt 4 km megtétele a Szentendrei úton egy baleset miatt. Mire kiszálltam a kocsiból teljesen lemerevedtem :(.

Reklámok
Hozzászólások
  1. geryman szerint:

    Irigyellek! Itt Szolnokon nincs semmi ilyesmi, pedig részt vennék rajta. Még a katonasági belépőm sem jött meg, mert azért ott lesznek kemény dolgok. Remélem!

  2. bazsika szerint:

    Nagyon szeretem csinálni! Katonaság? Ez mit jelent? Földi felderitő leszel ???

  3. geryman szerint:

    Nem, nem akarok katona lenni, csak Bakos Peti RKC közelharci óráira fogok járni. És ahogy Petit ismerem lesz egy-két finom dolog 🙂

  4. bazsika szerint:

    csak Miattad 😀

Vélemény, hozzászólás?

