20101103

Posted: november 3, 2010 in KB Training

Jm

Brettzel

Deep squat korrekciók

TGU
24 kg 1,1 rep l,r
32 kg 1,1 rep l,r
40 kg 1,1 rep l,r

Chin up 1,2,3,4,5 reps / floor press 60kg 1,2,3 reps l,r 48 kg 10/10 reps l,r 80 kg meg sem moccant

C&P 40 kg 3×5,5 reps l,r

Swing 32 kg 4×25 reps a pihenők között 3×1,1 pistollal megbolondítva

A mai nap nagy tanulsága : ha TGU-val kezdek , az pozítiv írányban határozza meg az edzés menetét (meg könnyebben is megy)! Már bánom, hogy nem mentem feljebb, mert nagyon szép volt a magas híd is!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s