20101025 vale tudo

Posted: október 25, 2010 in Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission

Ma egy vale tudoval tértem vissza egy 3 napos prágai Becherovka-csülök-sör kombináció után. Ez sajnos megtette a hatását, mert egyrészről állatira kikapcsoltam, másrészről komoly kondi problémám lett a 90. perc végére! Mondjuk nem pihentem egyszer sem, minden menetet végigküzdöttem, de Sanyimanó a végén bedarált. Mondjuk csak ő volt sikeres ezen a téren, de nagyon kikaptam :). Hiába nagyon ott van és az évtizedes aktív versenyzői múltját le sem tudná tagadni. A földön még elgurulgattunk, de állva a 30 kilóval kisebb súlyával is megruházott. Nagyon jólesett, csípem a srácokat!!!

és egy újabb bálvány dőlt le (Brock Lesnar vs Cain Velasquez)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

