Vis maior

Posted: október 18, 2010 in Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission

Reggel 5-kor keltem, 6 után indultam vale tudo edzésre, ami reggel 7-kor kezdődik. 07.00-kor még a budai alsó rakparton álltam, mert 2 autó frontálisan ütközött és ezzel tönkretette a ma reggelemet és persze a sajátjukét is!Ezzel persze már hétfőn borul a hetem,mert a mait megpróbálom holnap reggel pótolni (de persze nem lesznek a srácok, csak privát edzés lesz). Mivel 20.00 előtt nem érek ma haza, ezért kettlebell sem lesz és ha lesz holnap privát vale tudo, akkor csak szerda reggel golyózok. NE SZÓLJON MA HOZZÁM SENKI!!!!!!!!! 😦

Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Félve kérdezem, hogy ma már lehet hozzád szólni….?

    Ezzel a hétfő reggeled olyan volt egy kicsit, mint Stirlitznek, mikor hétfő hajnalban vitték kivégezni. Ő amondó volt ekkor, hogy “Lássuk be, ez a hét is elég szarul kezdődik” 🙂

  2. Anikó RKC szerint:

    Nahát, Bazsi, sohase gondoltam,hogy Te mérges is tudsz lenni.:-) Mondjuk én sokkal rosszabbul viselem az ilyesmit,és bloggolni se merem 😦 illetve csak azt a részét,hogy ha minden lenyugodott egy időre,akkor szappanbuborékot fújok éjjel az erkélyen,mert nemtok aludni …

    • bazsika szerint:

      Engem??? Néha kezelni kellene :D. Van egy megtervezett hetem, szoros beosztással és ha valami csúszik vagy elmarad, akkor azt személyes sértésként élem meg! Óriási hiba és dolgoznom kell rajta rengeteget, mert nagyon rossz tulajdonság!!

      A bubit ki fogom próbálni 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

