20101011 vale tudo

Posted: október 11, 2010 in Vale Tudo, MMA, BJJ, Submission

Ez megint egy remek edzés volt. Most először bújtunk ki Sanyi Manó védőszárnyai alól és kerültünk bele egy 7 fős -hétfős,azaz ma – (de rossz) 🙂 versenyzői körbe.

Volt:
3×3 perc árnyék ( 1 menet kéz, 1 menet láb, 1 menet mindent bele) ahogy Meli hívja LÉGBOKSZ 🙂
3×2 perc csak kéz váltott ellenfelekkel
3×2 perc kéz-láb váltott ellenfelekkel
4×2 perc egyik támad levitellel, a másik védekezik nagykesztyűvel
3×3 perc vale tudo váltott ellenfelekkel (mindent lehet)
3×3 perc földharc ütés-rúgás

Többre nem emlékszem. Az utolsó feladatból nekem csak 2×3 perc volt, mert el kellett mennem. Erőnlét nagyon OK volt, bunyóban Sanyi Manóhoz még fel kell nőni, mert nagyon jól védekezik és kontrázik, a többiekkel meg jól küzdöttem, technikailag a nagy átlag fölött álltam. Sajnos a végén kaptam egy rossz pozíciót, de magamnak köszönhetem, mert lazán vettem a földharcot (mert addig csak játszottam a többiekkel és nem voltak nagyon képben a földön) és ezért Laci meg is büntetett pontokkal :(- Hülye voltam!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

