20101006

Posted: október 6, 2010 in KB Training

Jm

Shoulder Mobility korrekciók

Hanging leg raise 3×3 reps

5 kör
Pull up 2 reps / snatch 32 kg 10 reps

1 leg deadlift 60 kg 1,2,3 reps l,r

Block leverage 5 kg 3,3 reps l,r

Swing tabata 1 arm 24 kg 8 x 12 reps

Valamit visszaerősődtem , mert edzés végén belenyomtam a 60 kg-ba 1 military press-t, egy sikertelen side press-t és egy ismét sikeres bent press-t a golyó lerakása nélkül (a kettlebellre gondolok). Az MP nagyon jól sikerült, meg is lepődtem rendesen!

Hozzászólások
  1. Juci szerint:

    Én nem lepődtem meg 😀

Vélemény, hozzászólás?

