20101004

Posted: október 4, 2010 in KB Training

Jm, Brettzel

In line lunge korrekciók

5 kör
Chin up 5 reps / MP 40 kg 3,3 reps l,r

Majd ígéretemnek megfelelően előszőr egy szörnyű eredménnyel végzett Tabata 2×24 kg Front Squat, amely előszőr 7 ismétlés volt, de a végére asszem sikerült vagy kettőt is csinálnom. A tabatát idén nem is csináltam, mert az RKC II-re készülve nem láttam értelmét, ami hiba is volt. Dan John egy állat nem tudom milyen súllyal csinálja a guggolás tabatát, de én visszaveszek jócskán a súlyból, mert ennek nem sok értelme volt a mai nap.

Part II. Tabata swing volt a második negatív történetem ma. 2×24 kg-al végeztem az első sorozat 13 ismétlés volt, az utolsó 6 ismétlés (inkább leraktam). Itt is visszaveszek a súlyból, mert amit a guggolás meghagyott, azt a swing készre csinálta. Még 1 óra múlva is dőlt rólam a víz. Az irányt látom : több ballisztikus és több intervallum edzés ……………….!

Reklámok
Hozzászólások
  1. aalbert szerint:

    azt írja, egy 465 fonttal (210kg) guggoló srác nem ritkán eldurran 95 fonttól (42kg). elsőre tehát egy könnyebb 65-95 fontos (30-42kg) kísérletet javasol, és megjegyzi, hogy vannak páran, akik 155-tel (70kg) is tartják az utolsó 20 másodpercben is a 8 ismétlést, de ez nagyon-nagyon ritka… 😀

    Never Let Go – Dan John 2009 május. 65.old.

  2. Ricsi szerint:

    Úúú, 2*24kg issszonyat durva tabata guggolásban, nekem még simán is. 🙂

  3. erdodim szerint:

    🙂 Megnéztem volna 🙂

  4. aalbert szerint:

    könnyű volt így villognom, Ricsi könyvével a kezemben 😉

  5. bazsika szerint:

    Nekem is megvan, csak figyelmetlen voltam :D. A TRX is meglesz itt hurcibálom!

  6. Papucs Orrán Pamutbojt szerint:

    na milyeza tabatás buli?
    nekem 2X12-vel hogy kellene lennie? egyetlen piramis élményem van csak 2X12 kg front squattal, 1-2-3-2-1, szünet nélkül,az nagyon jó volt.ez gondolom valami izésebb?

Vélemény, hozzászólás?

