20101003

Posted: október 3, 2010 in KB Training

JM

Brettzel, hurdle step korrekció

hanging leg raise 3×3 reps

5 kör
pull up ( 2×1 rep 8 kg, 1 rep 12 kg, 2×2 reps bw) / swing 48 kg 10 reps

4 kör
pistol 1 rep / snatch 40 kg 10 reps
A pistolt sikerült 2x is 8 kg-al csinálnom, eddig meg sem próbáltam

block lift 60 kg 4 x 20-30 másodperc

farmer walk 90 másodperc 40 kg

Olvasgattam pár oldalt Mark Reifkind MRKC írásaiból és sajnos rájöttem, hogy Marknak sokmindenben igaza van. Mégpedig, hogy az emberek egy idő után túl keveset swingelnek! Én magamra ismertem sajnos, mert max 50-100 ismétlés jön össze edzésnaponta az Univerzum közepéből. Ezen változtatni fogok és elkezdem újra beiktatni a tabata swingeket illetve Dan John után szabadon a tabata guggolásokat is!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

